вторник, 26 март 2013 г.

Намалете децибелите!



У нас практиката показва, че няма как да се случи нещо добро, ако не е по принуда. Така е и с изравняването на звука на рекламите... Помните ли, че в началото на февруари Съветът за електронни медии реши под натиска на зрителите да наложи специални правила за силата на звука? В рядък пристъп на показна активност СЕМ определи като крайна дата 30 юни 2013 г.

(Инициативата бе подета от СЕМ още през август 2012, а до решение се стигна след 7 месеца умуване.)

Досега няма никакъв успех. Поне ако слушате какво излиза от тонколоните на телевизора. Нито един канал не е изравнил звука на рекламите с този на оставалите предавания. Ако въобще каналите приложат мярката, това няма да стане преди 29 юни. Всичко става зорлем, в последната минута, или въобще не става. Когато парите диктуват, СЕМ няма как да преодолее собствената си импотентност.

понеделник, 11 март 2013 г.

Как се прави лого




Без много шум Нова ТВ си промени логото. Явно в опит да се отдалечат от комичната прилика с емблемата на 100-годишния бранд NIVEA, шведските шефове са наредили промяната. Сега логото е ашладисано с националното знаме на... Швеция.

На този етап обаче всички репортери веят микрофони, на които кубчето е със старата версия.

Шведска телевизия с балкански мениджмънт...