Из новините на 30 април: “МВР вади на пътя повече полицаи.”
Тоест, досега къде са ги крили? Някъде си седят и решават судоку, а когато началниците решат, ги вадят на пътя? Тая кампанийност на контрола е някакво тъпо
наследство от миналото и нито един министър досега не сложи точка.
Това, което пиша, въобще няма връзка с
COVID-19 и т.нар. извънредно положение.
По отношение на кампаниите, които имат
съмнителен Пи Ар ефект и едва ли реален друг ефект, може да се напише много.
Например: наближава зимата – правят акция “Гуми”; наближават баловете на зрелостниците – спретват акция “Абитуриенти”;
периодично – акция “Колани”, акция “Скорост”,
акция “Пожарогасител” и така до безкрай. После имената започват да се въртят. Ако дрогиран младеж зад волана убие друг човек
или други хора, подемат акция за дрога... Наближават празници
– “вадят” още полицаи на пътя. В края на май ще изтече срокът за пререгистрация
на газовите уредби в МПС, ще направят акция “Газ”.
И в българския ТВ ефир ще мирише на газ.
В МВР работят 47 000 души, 10 000 повече души отколкото е населението
на Ловеч. Това само по себе си не е нито добре, нито зле, важно е как се
управлява този персонал и какво постига. Поне вече България не е на първо място
в ЕС по брой полицаи на 100 000 население. В това отношение на първо място
от 15-20 години е Кипър. (През 2010 г. в българското
МВР работеха 61 000 души.)
Създава се впечатление, че цялата
дейност на МВР е организирана на акции. От акция до акция и току виж – стажът ти минал. Под
общия знаменател на Ханко Брат.
Няма коментари:
Публикуване на коментар