неделя, 2 септември 2007 г.

Остров


Гледах руския филм "Остров" на режисьора Павел Лунгин. Дълбок филм, който провокира мисленето. Историята напомня някак си за "Престъпление и наказание", но действието е в 20 век. Лентата е минала с успех на няколко фестивала... Показана е на закриването на 63-ия фестивал във Венеция миналия септември. На националния фестивал "Златният орел" филмът е събрал 6 награди - за най-добър филм, за режисура, операторска работа, сценарий, най-добра мъжка роля и най-добра поддържаща роля. От мен филмът получава 10 по десетобалната система.


5 коментара:

Falmis каза...

Най-после го гледа... Поздравления за желанието да го допуснеш до себе си все пак, и още повече за оценката!

Димитър Лъжов каза...

О, аз щях да го "допусна" мноого отдавна, но просто нямах подходящо DVD да го прочете. Най-после имам.-))Невероятен филм наистина. Трябва да си вземеш валидол под езика, докато го гледаш. М.

Анонимен каза...

Това е най-хубавия и смислен филм,който съм гледала някога!Човек може много да научи от него! Единственото,което мога да кажа е - има православие,има България, няма православие,няма България!Това не е моя мисъл,но много ми харесва и ако повече хора вникнат в нея ще съм много щастлива!

Анонимен каза...

Феноменален филм, наистина!

Принесе ползва за душата ми. Надявам се да ми помогне да се боря с греховете си!

Анонимен каза...

Сещам се за много филми, на които да се разплачеш за героите. Но само на този ще плачеш за себе си.