четвъртък, 7 февруари 2008 г.

Какво носим в себе си

Чета отново интервю с известния фотограф и режисьор Лорънс Шилър. Сега е на 71 години. Прекратил е работата си в областта на фотографията през 1976 година, когато е бил само на 39. „Аз просто се изморих от нея.”

Основното послание на интервюто: Не позволих нищо в този живот да ме отегчи. Когато ми писваше да правя едно нещо, започвах да правя друго. Не го казва с тези думи, но аз така го разбирам.

Говори за ранните си години като фоторепортер: „За да разбера истинските истории, правех всичко. Това не беше добре за мен, защото парите не ме интересуваха – за мен нямаше значение от какво имам нужда и какво губя. Като се счупи камера, просто купувах нова, не ми пукаше. Тези неща бяха просто консумативи. Но винаги съм знаел какво нося в себе си и какво мога.”

Журналистката пита:

- Какъв не бихте искали да бъдете, ако сега започнете живота си наново?

- Не бих искал да съм хлебарка.

Няма коментари: