понеделник, 11 август 2008 г.

Синдромът на забравените звезди

Ако си мислиш, че само в България забравяме бързо звездите, щом слязат от сцената, грешиш.

Великият американски плувец Марк Шпиц каза пред Агенция Франс Прес, че би искал сега да е в Пекин и да гледа как Фелпс се опитва да подобри неговия рекорд от 7 златни медала от една Олимпиада... Шпиц каза, че би искал, но никой не го е поканил в Пекин.

„Никой не ме покани. Аз не отивам просто така на олимпиада, за да кажа, че отивам... Най-малкото поради това кой съм аз. Да ида да гледам как Майкъл Фелпс подобрява моя рекорд анонимно? Това е почти обидно за мен. Не почти – то е обидно.”

Шпиц е спечелил 7 златни медала на Олимпиадата в Мюнхен през 1972 г. – със седем световни рекорда! Според мнозина това е най-голямото постижение в областта на спорта за всички времена.

Няма коментари: