четвъртък, 19 март 2009 г.

Кризата през погледа на Иван Иванов

Сега всеки ми говори за кризата. Аз не я разбирам тази криза. Всъщност аз я разбирам като една върволица от неща... и всяко едно води до другото.

Водопроводът в моя вход е ръждясал и домоуправителят иска да ни събере пари, та да го подменим. Петров от втория етаж обаче остана без работа през февруари. Когато домоуправителят отишъл при Петров да го агитира за нов водопровод, Петров му затръшнал вратата.

Аз също отказах на домоуправителя. Аз не съм си загубил работата, ама не се знае в тая криза какво и как... Затръшнах вратата под носа му.

Така всички във входа пием ръждива вода. За разлика от сребърната вода, ръждивата няма лековити свойства.

Петров няма работа. Домоуправителят е обиден на целия вход и не говори с никого. Фирмата "Тръби сменяме всякакви" загуби нашата поръчка и още десет поръчки през март и обяви, че ще съкрати двама водопроводчици.

Фирмата "Тръби правим всякакви" прегледа приходите от януари до март и отбеляза съществено понижаване... Изпълнителният директор обяви, че няма да изплаща годишни премии и че ще съкрати двайсет души.

Така я разбирам аз кризата. Мен не ме е яд, че двамата водопроводчици си загубиха работата. Яд ме е, че пия ръждива вода.

Няма коментари: