В търговията с бързооборотни стоки (а и в други видове
търговия) не е добре да си в ролята на догонващия. Брандът „Каменица” реши да
пусне на пазара конкурентен продукт на успешното пиво „Загорка ретро” с половин
година закъснение.
Отделът по маркетинг получава „Слаб 2”. Новият продукт с дъх
на притоплена манджа е „Каменица нефилтрирано”, което дори на лексикално ниво е
провал. (Опитайте се да изговорите думата „нефилтрирано” бързо, пет пъти
последователно! Аха, да, все
едно сте на изпит в НАТФИЗ.)
Намерението на автора е само да коментира маркетинговата
страна на новия продукт, не да сравнява вкусови качества. Може би ще направя
това в отделен текст.
Няма коментари:
Публикуване на коментар