Видяхте ли новия дизайн на „Загорка ретро” непастьоризирано? Без съмнение екипът на техния маркетинг
отдел заслужава поздравления за естетичното внушение, което е
постигнал.
Смело е да произведеш пиво с трайност само 8 седмици и да го
предлагаш на ценителите. Дори само за това заслужават адмирации!
Не случайно са избрали и слогана „Пиво за културен отдих” –
днес има просто почивка, ваканция, екскурзия, туризъм, но няма културен отдих.
Отпадна от речника, както отидоха в кошчето за отпадъци табелите „Тишината
лекува”, окачени преди това щедро в различни почивни станции.
Концепцията на „Загорка” продължава линията, която
прегърнаха и други в бранша на бързооборотните стоки – да създадат асоциация
между качество и традиция, където имаме опозиция между „днес” и „вчера” и
семантично противопоставяне:
- днес – заместители, консерванти, пълнители, овкусители, набухватели и т.н.
- вчера – истинска храна, колбаси от месо, сирене от мляко и т.н.
По всичко личи, че кампаниите в стил „ретрото е на мода”
имат бъдеще.
Няма коментари:
Публикуване на коментар