С 12,7% са намалели пътниците на БДЖ през първите 3 месеца на 2012. Това са 900 000
пътници. За това съобщи депутатът Румен Такоров от БСП по време на
парламентарния контрол... За сметка на това с 1.4 млн. души са се увеличили
хората, ползващи автобуси.
Това идва да
ни каже, че дори най-бедните пътници в Европейския съюз не могат да понесат
повече постоянните закъснения, авариите, горящите локомотиви, счупените
спирачки, мръсните прозорци и смърдящите тоалетни. При търсенето на услуги
цената не е водеща, ако качеството е хептен неприемливо. Няма да си купя
спукано гърне, ако ще да ми го давате и за пет стотинки.Вижте отново абсурда! БДЖ получава около 14 млн. лева субсидия всеки месец, за да не фалира. Пари от всички наши данъци. Така впрочем БДЖ се явява пряк конкурент за много автобусни фирми, които се оправят сами и за които няма държава-орлица – да разпери криле. Като че ли за автобусния транспорт няма криза? Няма по-скъпа нафта?
Всичко хубаво, което ни казват за БДЖ от министерството на Московски, е в бъдеще време. Щели да купят нови вагони за 600 млн. лева. Ама ние се возим днес. Ако можем, купуваме си еднопосочни билети за по-далечни държави.
Няма коментари:
Публикуване на коментар