У нас практиката показва, че няма как да се случи нещо
добро, ако не е по принуда. Така е и с изравняването на звука на рекламите...
Помните ли, че в началото на февруари Съветът за електронни медии реши под натиска
на зрителите да наложи специални правила за силата на звука? В рядък пристъп на
показна активност СЕМ определи като крайна дата 30 юни 2013 г.
(Инициативата бе подета от СЕМ още през август 2012, а до
решение се стигна след 7 месеца умуване.)
Досега няма никакъв успех. Поне ако слушате какво излиза от
тонколоните на телевизора. Нито един канал не е изравнил звука на рекламите с този
на оставалите предавания. Ако въобще каналите приложат мярката, това няма да
стане преди 29 юни. Всичко става зорлем, в последната минута, или въобще не
става. Когато парите диктуват, СЕМ няма как да преодолее собствената си импотентност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар