събота, 18 януари 2014 г.

Януарски лафове




Групата на гражданите, които искат да наложат бойкот на „Лафка”, расте всеки ден. Няма друга причина, освен една – „Лафка” е на любимия депутат на българския народ – Делянчо Пеевски. Млад, амбициозен, напорист... Депутат, който не позволява на другите да го страхуват...

Една от комичните реклами на „Лафка” изобразява зле „фотошопната” лавка в безкрайна пустиня. Не знаем дали гафът е случаен, но авторът на рекламата ясно е направил препратка към съвремието... Страна-пустиня ли е България? Защото това виждме – пустиня, в която няма ни камила, ни магаре, ни човек, но блести една... лавка..

Впрочем лавка се пише с „в”, колкото и да не ви се вярва.

Не се учудвам на бойкота, дори се присъединявам към него. Точно такава е логиката и на хората, които бойкотират кока-кола – смятана от мнозина за символ на световния империализъм.

С избора си на това кое да купуваме и кое да бойкотираме ние можем с детинска наивност да заявим кои ценности защитаваме и кои „ценности” презираме. Понякога това не е малко.

1 коментар:

Анонимен каза...

Има и други причини за протеста - налагат монопол върху продажбата на вестници и цигари, продажба на алкохол и цигари в близост до училищата ... А "lafka" идвало от идеята им да наложат въпросните си лавки като място за лаф...за разговори и беседи.