Групата на гражданите, които искат
да наложат бойкот на „Лафка”, расте всеки ден. Няма друга причина, освен една –
„Лафка” е на любимия депутат на българския народ – Делянчо Пеевски. Млад,
амбициозен, напорист... Депутат, който не позволява на другите да го
страхуват...
Една от комичните реклами на
„Лафка” изобразява зле „фотошопната” лавка в безкрайна пустиня. Не знаем дали
гафът е случаен, но авторът на рекламата ясно е направил препратка към
съвремието... Страна-пустиня ли е България? Защото това виждме – пустиня, в
която няма ни камила, ни магаре, ни човек, но блести една... лавка..
Впрочем лавка се пише с „в”,
колкото и да не ви се вярва.
Не се учудвам на бойкота, дори се
присъединявам към него. Точно такава е логиката и на хората, които бойкотират
кока-кола – смятана от мнозина за символ на световния империализъм.
С избора си на това кое да
купуваме и кое да бойкотираме ние можем с детинска наивност да заявим кои
ценности защитаваме и кои „ценности” презираме. Понякога това не е малко.
1 коментар:
Има и други причини за протеста - налагат монопол върху продажбата на вестници и цигари, продажба на алкохол и цигари в близост до училищата ... А "lafka" идвало от идеята им да наложат въпросните си лавки като място за лаф...за разговори и беседи.
Публикуване на коментар