вторник, 20 октомври 2015 г.

Имитатори



 
В търговията с бързооборотни стоки (а и в други видове търговия) не е добре да си в ролята на догонващия. Брандът „Каменица” реши да пусне на пазара конкурентен продукт на успешното пиво „Загорка ретро” с половин година закъснение.

Отделът по маркетинг получава „Слаб 2”. Новият продукт с дъх на притоплена манджа е „Каменица нефилтрирано”, което дори на лексикално ниво е провал. (Опитайте се да изговорите думата „нефилтрирано” бързо, пет пъти последователно! Аха, да, все едно сте на изпит в НАТФИЗ.)

Намерението на автора е само да коментира маркетинговата страна на новия продукт, не да сравнява вкусови качества. Може би ще направя това в отделен текст.

Няма коментари: