понеделник, 7 януари 2008 г.

В 4:00 сутринта


В моя сайт преди много време въведох една рубрика „Цитат на седмицата”. После се оказа, че сменявам цитата веднъж на 6 месеца, така че вероятно трябва да преименувам рубриката. Последният цитат е от Марлене Дитрих (сещате се – „Синият ангел” и „Лили Марлен”). Цитатът гласи: „Важни са ония приятели, на които можеш да се обадиш в 4 часа сутринта.”

Като се замислих дълбоко (винаги мисля дълбоко), преброих на пръсти кои са тия мои приятели, на които мога да се обадя в 4 часа сутринта. Оказа се, че пръстите на едната ръка не ми стигнаха, което ме зарадва. Преброих до шест. Това ме зарадва, наистина ме зарадва. Шест не е малко, нали.

По-горе исках да се направя на много интелектуален. Слушал съм „Лили Марлен” много пъти, но никога не съм гледал „Синият ангел”.

Няма коментари: